Tuesday, August 10, 2010

MEREKA ITU HARTA2 KU........



salam....pertama skali diba nk ucapkan tahniah buat pemenang akademi alquran musim ke4..


johan dan tmpat ke3 adik bradik tau..dr tganu..bangga btul la dgn diarang..sejuk perut ibu yg mengandungkan mereka2 ni...tmpt kedua adik Muhammad..bru 15tahun tp dpt kalahkan abg2 yg jauh beza dgn umurnya...syabas!!!!!!!! didiklah anak2 kita nnt dgn alquran...hnya itu yg kekal dan dapat mmbantu kita dunia akhirat.....kita sbagai ibu bapa yg spatutnya mcorakkan anak2 kita...





diba pun sentiasa tidak putus2 mendoakan kjayaan anak2 diba...ermmm..bakal ada anak ke2 diba...mcm xcaya..nilah yg diktakan rezeki..tidak sesekali ini ku anggap 1 beban dan mnyusahkan...mlah diba dan suami tidak sabar2 mnantiksn kehadiran nya...inilah harta2 kami...kami tak ad kete besar, umah besar..duit berkoyan2...tp kami dgn dgn kasih sayang dan gelak tawa anak2....bahagianye oiiii......terima kasih Ya Allah dgn anugerah ini..
rezeki kami melimpah2 sejak perkhwinanku lg...ditmbah lg dgn anak2 ni...berkat2..wlaupun kadang tidak cukup masa,namun aku tetep jugak akan mencari mase untuk balik ke kg menjenguk suami dan anakku yg tercinta...
sem ni sje ak dh bnyk gak balik...wlaupun ad bnyk keje, tp ku yakin Allah sentiasa permudahkan pjalananku...jika tamggungjawabku disini sebagai seorang pelajar cukup berat, tp bagiku, tanggungjawabku disana bersama suami dan anakku lg penting dan itu yg sentiasa mjadi keutamaanku....kerna merekalah aku disini....
bnyk btul pngalaman manis ku...suamiku amat2 mmahamiku....dialah ayah...pelawak...dan dialah suami ku yg amat kucintai dunia akhirat...
YA ALLAH....


jadikan anak2 kami anak2 yg sentiasa bertaqwa pd jalanMu..anak2 yg sentiasa mendoakan ibu abah mereka...
buat suamiku...ku amat mhargai dirimu yg sentiasa berada dlm hatku....

6 comments:

  1. amin....nk baby gak!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. sentiasa mendoakan kebahagiaan n kejayaan diba sekeluarga..=)

    ReplyDelete
  3. mekacih...smoga doa2 kalian sentiasa bersama2 ku

    ReplyDelete
  4. ltk la lg gmbr2 aleya..aleya je tau..mamanye x nk da slu tgok...hehehehehe...jgn mara...

    ReplyDelete
  5. cibuk atin ni...geram ibu...durhaka ni

    ReplyDelete
  6. kuat semangat gak ea,...agak2 org yang tak da trust kat laki bleh happy ke?mcm mane tu,..komen skit pada yang berpengalaman

    ReplyDelete